Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/edclampc/public_html/wp-content/themes/zanbil-child/functions.php:1) in /home/edclampc/public_html/wp-content/plugins/sw-zanbil/includes/classes/class-thf-styles.php on line 511
طراحی روشنایی رایگان – ای دی سی

طراحی روشنایی رایگان

طراحی روشنایی رایگان

ای دی سی با بیش از 3 دهه سابقه در زمینه طراحی نورپردازي پروژهء‌ها ، خدمات متنوعی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. یکی از این خدمات، طراحی رایگان نورپردازی با محصولات تولیدی این برند میباشد .

تیم پروژه ای دی سی با استفاده از نرم افزارهای طراحی و تیمی از متخصصان مجرب، پروژه‌های روشنایی و نورپردازی را با دقت و کیفیت بالایی طراحی می‌کند. این شرکت با در نظر گرفتن نیازهای مشتریان و تجربه پروژهای مختلف بهترین راهکارهای روشنایی و بهره وری انرژِی  را ارائه می‌دهد.

 

برای دریافت خدمات طراحی پروژه رایگان نورپردازی از برند ای دی سی کافیست با شماره تلفن‌ شرکت،  02142934000 داخلي 266 و 240 واحد پروژه يا شماره همراه 09108924951 حاصل فرمایید .

 کارشناسان ای دی سی  پس از بررسی اطلاعات پروژه، با شما تماس گرفته و هماهنگی‌های لازم را جهت بازدید و یا دریافت اطلاعات فنی پروژه انجام خواهند داد.

 

مراحل طراحی پروژه رایگان نورپردازی توسط تیم پروژه ای دی سی :

1. دریافت اطلاعات پروژه

در این مرحله، کارشناسان شرکت ای دی سی اطلاعات پروژه از جمله نوع پروژه، ابعاد و کاربری فضای مورد نظر، بودجه مورد نظر و سایر موارد را از شما دریافت می‌کنند.

2. بررسی اطلاعات پروژه

کارشناسان شرکت ای دی سی پس از دریافت اطلاعات پروژه، آنها را بررسی کرده و راهکارهای روشنایی اصولي و مناسب را پیشنهاد می‌دهند.

3. ارائه طرح اولیه

کارشناسان شرکت ای دی سی طرح اولیه پروژه را با استفاده از نرم افزارطراحی می‌کنند , این طرح شامل نقشه‌های اتوكد , سه‌بعدی، ديالوكس , مشخصات چراغ‌ها و سایر اطلاعات مربوط به پروژه است.

4. ارائه گزارش

کارشناسان شرکت ای دی سی پس از طراحی اولیه، گزارشی از طرح را با ذکر مزایا و معایب آن، به شما ارائه می‌دهند.

5. ارائه خدمات مشاوره

کارشناسان شرکت ای دی سی پس از ارائه طرح اولیه، در صورت نیاز، خدمات مشاوره‌ای را به شما ارائه می‌دهند.

 

ای دی سی با ارائه خدمات طراحی رایگان نورپردازی جهت پروژه ها ، به شما کمک می‌کند تا پروژه‌های روشنایی خود را با دقت و کیفیت بالایی طراحی و نورپردازي کنید.

 

نظرات (7)

مسعود قانعی زارع

کار بسیار مثبت میباشد

مسعود قانعی زارع

بسیار عالی

حیدری

چرا محصولات مشخصات فنی ندارن ؟؟؟؟؟؟؟

    باسلام و احترام

    سایت در حال بروزرسانی می باشد و اطلاعات هرروز آپدیت می شوند.
    از صبوری شما سپاس گذاریم.

جواد خطیبی

سلام من کنترل ۴ کانال گرفتم ولی شماره ۱ و ۲ باهم روشن میشن بردم فروشگاه تعویض نکردن و قطعه هم نیست تعمیرش کنم 😐 راهکاری داره؟ بی زحمت تلگرام بگید @Adrift_j

    باسلام و احترام

    همکاران ما از واحد خدمات با شما ارتباط خواهند گرفت.

    باتشکر